Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Maar misschien heb jij nog een andere vraag? Dan kan je die gerust hierbij stellen. 

Hoe lang op voorhand moet ik reserveren?

Je kan tot de dag zelf nog een aanvraag indienen; wil je absoluut zeker zijn dat we je kunnen helpen, dan neem je uiteraard wat meer marge. 

Wat moet ik zelf voorzien?

Zelf voorzie je de nodige ruimte voor de massage. De tafel komt overeen met een liggende volwassen persoon + daarrond moet en andere volwassene kunnen bewegen. Je zorgt ook voor enkele handdoeken. De rest brengen wij zelf mee.

Graag huisdieren in een andere ruimte onderbrengen aub. Honden kunnen zeer onvoorspelbaar reageren wanneer ze een vreemde persoon hun baasje zien behandelen op een tafel. Andere huisdieren zoals katten willen wel eens likken aan de massageolie en dat is stelt hygiënisch een probleem. dus hoe lief ze ook zijn, liever niet in dezelfde ruimte.   

Hoeveel ruimte moet ik voorzien?

Voor de massagetafel voorzie je een lengte van 1m90 en een breedte van 0,5m. Daarnaast moet er ruimte zijn voor de masseur om rond de tafel te kunnen bewegen. In de meeste leefruimtes mag dat geen probleem zijn. 

Hoe kan ik betalen?

Voor massages aan huis kan je cash betalen en ook met payconiq. Je vindt de payconiq QR code op onze tarievenpagina, op onze instagram account en ook de collega die langskomt heeft die in principe bij. Wil je overschrijven, dan doe je dit vooraf, zodat het bedrag zichtbaar op de rekening staat bij de start van de massage. 

Bij bedrijfsmassages maken we een factuur op die betaald wordt binnen de maand na uitvoering van de massages.

Ook privé klanten die op regelmatige basis bestellen of die cadeaubonnen kopen kunnen een factuur krijgen. We vermelden daarop de werkelijke diensten; dank om ons niet om alternatieve beschrijvingen te vragen. 

Moet ik vooraf betalen?

Je hoeft niet vooraf te betalen. We werken in vertrouwen met onze klanten.

We rekenen er wel op dat de klant ook zijn/haar afspraak respecteert; wie minder dan 24u vooraf annuleert kan kosten aangerekend worden. Wie niet aanwezig is op een gemaakte afspraak ontvangt een factuur voor het volledige bedrag van de massage. Bij weigering van betaling schakelen we incasso in. We rekenen op wederzijds respect en vertrouwen.

Komen jullie ook in mijn gemeente/stad?

We zorgen voor heerlijke massage aan huis in gans Vlaanderen, van de kust tot Limburg. Beschikbaarheid hangt uiteraard af van de agenda van onze lokale medewerker. Ook in Brussel kunnen we massage aan huis geven en in Wallonië kan je met ons een massage event organiseren.

Wie masseert er?

We hebben zowel mannelijke als vrouwelijke masseurs. Afhankelijk van de regio en de agenda zijn één of meerdere opties beschikbaar. We zijn bijzonder selectief in het kiezen van partners en je kan er dus van op aan dat iedereen die we inzetten ook echt top service biedt. We sturen geen profielen of foto’s op en suggestieve vragen kunnen aanleiding geven tot het niet leveren van diensten. Een voldoende gevoel van veiligheid is belangrijk: voor jou als klant maar ook voor ons als dienstverlener. 

Kunnen zowel mannen als vrouwen een massage krijgen?

Uiteraard kunnen zowel mannen als vrouwen kunnen bij ons terecht. We werken op basis van respect en respecteren onze klanten; we vragen dat de klant hetzelfde doet met onze dienstverleners. Als we geen goed gevoel hebben bij een contact, dan verkiezen we de klant niet te bedienen. Dit geldt zowel voor mannen als voor vrouwen.

Wordt het volledige lichaam gemasseerd?

Bij een volledige lichaamsmassage (1u of langer) wordt het volledige lichaam gemasseerd. Als er bepaalde plaatsen zijn waar je gevoelig bent of die voor jou niet fijn aanvoelen kan je dit vooraf of tijdens de massage aangeven. We houden daar rekening mee.

Moet ik me volledig uitkleden?

Voor een volledige massage met olie is het de bedoeling dat je je uitkleedt. Je bepaalt hierbij zelf wat voor jou confortabel is.

Geven jullie ook sensuele massages?

Dit doen wij niet. We geven ook geen tantra massages. U kunt hiervoor bij andere collega’s terecht.

Hoe komt het dat jullie mij geen diensten willen leveren?

Het gebeurt dat we vragen weigeren. Dit kan om medische redenen, of omdat we ons ongemakkelijk voelen bij de vraag, of omdat de communicatie niet respectvol verloopt.

  •  We willen geen onverantwoorde medische risico’s nemen. Problemen bij zwangerschap, besmettelijke huidaandoeningen, post-operatieve problemen, hernia etc.. kunnen ons doen besluiten om je door te verwijzen.
  • Een veilig gevoel zowel voor de klant als voor de dienstverlener is essentieel. Mannen of vrouwen die andere bedoelingen hebben zijn niet welkom.
  •  Respect is te allen tijde essentieel. Discriminerende uitspraken zoals “ik wil niet dat er een man aan mijn lijf komt” of profielvragen naar vrouwelijke collega’s zijn aanleiding om niet verder in te gaan op je vraag.
  •  We beantwoorden ten slotte geen anonieme vragen. Elke klant heeft een naam en die willen we kennen vooraleer we een massage boeken.

 

Hoe kan ik een cadeaubon bestellen?

Je kan een cadeaubon bestellen door een mail te sturen, door te bellen of door het formulier op de tarievenpagina in te vullen: https://mobielemassages.be/reserveer-cadeaubon/

 

Hoe lang is een cadeaubon geldig?

Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig vanaf het moment van aankoop. Dit moet ruim voldoende tijd zijn voor een reservatie. De geldigheidsdatum staat op de bon. Stop de bon niet te ver weg, want we houden ons wel aan de geldigheidsdatum. Heb je problemen om binnen dat jaar te reserveren, contacteer ons dan tijdig en we zoeken naar een aanvaardbare oplossing voor jou. 

De meest gestelde vragen over onze massages aan huis