>

We krijgen meer en meer aanvragen vanuit bedrijven voor een massage op het werk. De “story behind the story” is vaak bijzonder interessant. Onlangs hadden we een last minute aanvraag van Frederic, met toch wel een bijzonder uitgekiende reden.

Frederic werkt in een muziekagentschap. hij had zijn collega directeur gejend. ’s morgens vroeg was voor de directeur niet echt een favoriet mùoment van de dag; hij had het meer op late night working. Tijdens een vergadering had Frederic geopperd dat de volgende vergadering misschien best om 7u30 ’s morgens zou plaatsvinden; waarop de directeur had geantwoord: “daar zal je toch wel heel wat tegenover moeten stellen hoor!”…. “voor minder dan een fles champagne en een massage krijg je me niet zo vroeg op kantoor“.

Daarop wist Frederic ons te vinden en boekte hij voor de volgende morgen een massage om 7u30 op kantoor. Want die volgende vergadering, ja, dat was al ’s anderendaags. De directeur werd tot zijn grote verbazing op zijn wenken bediend: massage + champagne. Maar hij moest er wel zijn om 7u30; Voor een keer zou hij van zijn vast patroon afwijken; de massage verliep uiteraard prima, de directeur genoot ervan en kreeg ook nog een glas champagne toegestopt.

special service

Nadien contacteerde Frederic me terug. Hij gaf me de feedback die ik al deels hierboven heb verwerkt, maar voegde er nog wat aan toe. Iets belangrijks. Hij had namelijk de gelegenheid te baat genomen om in de meeting na de massage een waardevolle en motiverende boodschap mee te geven aan zijn collega’s: “als je maar hard genoeg je best doet, dan krijg je dingen voor mekaar die normaal niet haalbaar lijken”. Een prachtige boodschap waar wij met mobielemassages aan hebben meegewerkt: Heerlijke ontspannende massage, bij jou aan huis of op locatie!” Onze snelle respons kwam ons hier zeer goed van pas.